Refusionspolitik
Retur- og Refunderingspolitik
Hos Dronezz er vores mål at tilbyde dig førsteklasses produkter og enestående kundesupport. Din tilfredshed
er vores prioritet, og derfor har vi en 30-dages garanti. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb af en eller anden grund, bedes du kontakte os via vores kontakt-side.
Annulleringspolitik
Bemærk, at ændringer eller annulleringer af en ordre skal ske inden for 24 timer efter bestillingen. Efter denne periode kan vi muligvis ikke imødekomme din anmodning, da ordren kan være gået i behandling. Hvis du annullerer inden for 24 timer, vil din refusion blive behandlet inden for 10 arbejdsdage.
Returpolitik
Vi tilbyder en 30-dages returperiode for ubrugte varer, der returneres i deres originale emballage. Vi udsteder dog ikke refusioner for brugte, slidte eller beskadigede varer på grund af normal brug eller misbrug. Hvis du returnerer en ikke-godkendt vare uden en gyldig grund eller uden for 30-dages perioden, forbeholder vi os retten til at opkræve et genopfyldningsgebyr på op til 25% af købsprisen.
For at starte en returnering, send os en e-mail inden for 30 dage efter levering, og angiv dit ordrenummer og returårsag. Vores team skal godkende alle returneringer, før du sender produktet tilbage. Varer skal returneres i deres originale emballage og ubrugte tilstand. Inkluder dit ordrenummer og forsendelsesnavn i din returpakke for at lette hurtig behandling. Kunder bærer omkostningerne ved returforsendelse, undtagen for beskadigede varer ved modtagelse. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke.
Ved modtagelse af din returnering kan vi tage op til 10 arbejdsdage for at inspicere varen/varerne. Når vi bekræfter, at varerne er i god stand, bedes du tillade op til 40 arbejdsdage fra bekræftelsesdatoen for refusionsprocessen. Hvis du ikke har modtaget din refusion efter, at vi har bekræftet behandling og vellykket refusion, bedes du kontakte din finansielle institution.
Vi udsteder ikke refusioner for brugte, slidte eller beskadigede varer på grund af normal brug eller misbrug.
Alle refusioner behandles i amerikanske dollars ($USD) i henhold til det oprindelige køb. Bemærk, at kunder er ansvarlige for eventuelle gebyrer forbundet med valutatransaktioner eller vekselkurser.
Produktbekymringer
Vi tager produktsikkerhed alvorligt og opfordrer kunder til at bruge vores produkter sikkert og ansvarligt. Følg alle korrekte brugsanvisninger og sikkerhedsforanstaltninger, der følger med dit produkt, samt alle tilgængelige ressourcer på vores hjemmeside. Manglende overholdelse kan resultere i skade eller personskade, som vi ikke kan holdes ansvarlige for, og eventuelle resulterende refusioner eller erstatninger vil være efter vores skøn. Hvis du oplever ubehag ved brug af vores produkter, stop brugen straks og kontakt os via vores kontakt-side. Vi vil hjælpe dig med at løse eventuelle bekymringer eller spørgsmål.
Beskadigede varer
Vi pakker vores produkter omhyggeligt for at forhindre skader under forsendelse. En vare betragtes som beskadiget, hvis den har en
defekt eller er fysisk brudt. Beskadiget emballage fra forsendelse, såsom bulede kasser osv., med et produkt i god
stand betragtes ikke som skade.
Hvis din vare ankommer beskadiget, informér os inden for 48 timer efter levering. For
at rapportere en beskadiget vare, send os en e-mail og vedhæft et klart foto af skaden. Vi vil afgøre din berettigelse til en
erstatning uden omkostninger for dig. Vi hverken refunderer eller accepterer returneringer for varer beskadiget gennem normal brug, slid
eller misbrug.
Forsendelse og levering
Mens vi stræber efter at levere din ordre hurtigt, kan vi ikke holdes ansvarlige for forsendelses- eller leveringsforsinkelser uden for vores kontrol, herunder dem forårsaget af kureren, tolden eller andre faktorer og problemer, der kan opstå under forsendelse. Hvis du oplever leveringsproblemer, kontakt kureren direkte for hjælp. Vi er ikke ansvarlige for mistede, stjålne eller forsinkede pakker.